Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. veebruar 2024

Seadistus “Kontakti reserveeringu märguanded”

Alati kui kinnitad ja salvestad Reserveeringu kaardi, saadetakse SMS automaatselt kliendile, teavitades, et tema broneering on kätte saadud.


SMS reserveeringu kinnitamisel
– Märgi see valik, kui soovid, et Reserveeringu kinnitamisel ja salvestamisel saadetakse kliendile SMS.

Res. hetkeseis – Vali siia Reserveeringu hetkeseis, millega märgitakse Reserveering kinnitatuks. Kui sa valid selle staatuse Reserveeringule ja salvestad, siis saadetakse SMS. Kui jätad siin hetkeseisu valimata, siis SMS ei saadeta.

Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis kliendile saadetakse.

Mobiilinumber, kuhu SMS saadetakse, võetakse Reserveeringule valitud kliendi Kontakti kaardilt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi