Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. veebruar 2024

Seadistus „Pakkumise aktsept. sisemärguanded“

Alati, kui märgid Pakkumise hetkeseisuks “Aktsepteeritud” ja salvestad, saadetakse SMS automaatselt vastatavale isikule oma firmas, näiteks müügijuhile infoks, et uus pakkumine on kinnitatud.


SMS pakkumise aktsept.-l
– Märgi see valik, kui soovid, et Pakkumise staatuse märkimisel “Aktsepteeritud” ja salvestamisel saadetakse SMS saajale.

Summa limiit – Sisesta siia Pakkumise väärtus, millest alates käivitub SMS saatmine.
Kui see väli on tühi, siis SMS ei saadeta.
Kui soovid, et SMS saadetakse sõltumata summast, siis sisesta limiidiks “0.00”.
Vastuvõtja saab teate, kui Pakkumise KOKKU summa (koos KM-ga) on suurem kui siia määratud limiit.
Valuuta ümberarvutamist ei toimu ehk kui limiidiks on 1000.00, siis saadetakse SMS nii 1000.01 GBP, 1000.01 EUR või 1000.01 USD puhul.

Kliendiklassif. – Kui soovid SMS saata ainult klientidele, kes kuuluvad siin määratud kliendiklassifikaatori alla, siis vali (ctrl+enter) siia klassifikaatori kood. Kui sisestad mitu klassifikaatorit, eraldades komaga, siis saadetakse teade ainult nendele klientidele, kes on seotud kõigi siin määratud klassifikaatoritega.

Müügikatte limiit – Täida limiit, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende Pakkumiste puhul, mille peal on müügikate väiksem, kui siin määratud väärtus.

Pakkum.klass – Vali pakkumiseklass, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende pakkumiste puhul, mis kuuluvad siin määratud klassi.

Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis saadetakse oma ettevõtte Saajale.

 

Vastuvõtja – Vali siia oma ettevõtte Isik, kellele SMS saadetakse, kui Pakkumine aktsepteeritakse.
Kui jätad siin vastuvõtja määramata, siis saadetakse SMS müügimehele, mis on määratud Pakkumisele.

Kui sinu firma andmebaasis on mitu ettevõtet, siis pead selle seadistuse tegema igas ettevõttes eraldi (v.a. kui on täidetud “Jagatud seadistused”).
Kuigi Vastuvõtja on globaalne kasutaja, siis peab temale olema loodud ka Isiku kaart (moodul Üldine), selles ettevõttes, kus Pakkumisi sisestatakse. Kui see Isiku kaart on seotud samanimelise Kontakti kaardiga, siis võetakse Vastuvõtja mobiiltelefoni number tema Kontakti kaardilt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

MÜÜGIKONSULTANT- siin on Sinu võimalus meiega liituga!

08. mai 2024

Excellenti kollektiiv laieneb ja Sul… Loe edasi

Ärianalüüsiga ettevõtte finantsandmetest hetkega ülevaade!

08. mai 2024

Oma ettevõtte finantsandmete graafiliseks kuvamiseks… Loe edasi

Tulevikku suunatud äritarkvara

03. mai 2024

Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi