Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. veebruar 2024

Seadistus „Pakkumise aktsept. SMS kliendile“

Alati, kui märgid Pakkumise hetkeseisuks “Aktsepteeritud” ja salvestad, saadetakse SMS kliendile, kinnitades, et aktsepteering on kätte saadud.

 


SMS pakkumise aktsept.-l
– Märgi see valik, kui soovid, et Pakkumise staatuse märkimisel “Aktsepteeritud” ja salvestamisel saadetakse SMS kliendile.

Limiit – Sisesta siia Pakkumise väärtus, millest alates käivitub SMS saatmine.
Kui soovid, et SMS saadetakse sõltumata summast, siis sisesta limiidiks “0.00”.
Saaja saab teate, kui Pakkumise KOKKU summa (koos KM-ga) on suurem kui siia määratud limiit.
Valuuta ümberarvutamist ei toimu ehk kui limiidiks on 1000.00, siis saadetakse SMS nii 1000.01 GBP, 1000.01 EUR või 1000.01 USD puhul.

Kliendiklassif. – Kui soovid SMS saata ainult klientidele, kes kuuluvad siin määratud kliendiklassifikaatori alla, siis vali (ctrl+enter) siia klassifikaatori kood. Kui sisestad mitu klassifikaatorit, eraldades komaga, siis saadetakse teade ainult nendele klientidele, kes on seotud kõigi siin määratud klassifikaatoritega.

Pakkumiseklass – Vali pakkumiseklass, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende pakkumiste puhul, mis kuuluvad siin määratud klassi.

Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis kliendile saadetakse.

Mobiilinumber, kuhu SMS saadetakse, leitakse järgnevalt:
a) Programm leiab Pakkumise. Otsitakse Pakkumisele valitud “Nende esindaja” Kontakti kaart. Kui kontakti kaardil oli täidetud mobiiltelefoni number, siis SMS saadetakse sellele. Kontaktisiku kaart peab olema seotud kliendiga ehk firma Kontakti kaardiga, kelle alla kontaktisik kuulub.

b) Kui Pakkumisele valitud kliendi(ettevõtte) Kontakti kaardile on sisestatud mobiiltelefoni number, siis saadetakse SMS sellele numbrile.
c) Kui pakkumisele valitud kontaktisikule on määratud mobiilinumber, siis saadetakse SMS tema numbrile. Võrreldes a) punktiga otsitakse ainult nime, kontaktisik ei pea olema seotud kliendi (firma) Kontakti kaardiga.

 

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi