Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. veebruar 2024

Seadistus „Tellimuse SMS kliendile“

Alati, kui salvestad Müügitellimuse, saadetakse SMS automaatselt kliendile, informeerides, et tellimus on vastuvõetud ja registreeritud.

SMS müügitellimuselt – Märgi see valik, kui soovid, et alati uue Müügitellimuse salvestamisel saadetakse SMS kliendile.

Limiit – Sisesta siia tellimuse väärtus, mille ületamisel saadetakse SMS.
Kui soovid, et SMS saadetakse sõltumata summast, siis sisesta limiidiks “0.00”.
Klient saab teate, kui müügitellimuse KOKKU summa (koos KM-ga) on suurem kui siia määratud limiit.
Valuuta ümberarvutamist ei toimu ehk kui limiidiks on 1000.00, siis saadetakse SMS nii 1000.01 GBP, 1000.01 EUR või 1000.01 USD puhul.

SMS sõnum saadetakse ainult Tellimuse esmakordsel salvestamisel. Mistõttu, kui sa muudad hiljem tellimust, siis uuesti SMS ei saadeta.

Kliendiklassif. – Kui soovid SMS saata ainult klientidele, kes kuuluvad siin määratud kliendiklassifikaatori alla, siis vali (ctrl+enter) siia klassifikaatori kood. Kui sisestad mitu klassifikaatorit, eraldades komaga, siis saadetakse teade ainult nendele klientidele, kes on seotud kõigi siin määratud klassifikaatoritega.

Tellimuseklass – Vali tellimuseklass, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende tellimuste puhul, mis kuuluvad siin määratud klassi.

SMS sõnum saadetakse ainult Tellimuse esmakordsel salvestamisel. Mistõttu on oluline, et määrad õige tellimuseklassi enne esimest salvestamist. Et klassi sisestamine ei ununeks, siis aktiveeri valik moodulis Müügiuhaldus > Seadistused > Tellimuse seadistused > “Nõua tellimuseklassi“.

Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis kliendile saadetakse.

Mobiilinumber, kuhu SMS saadetakse, leitakse järgnevalt:

a) Programm leiab Müügitellimuse, millest Lähetus koostati. Otsitakse Tellimusele valitud “Nende esindaja” Kontakti kaart. Kui kontakti kaardil oli täidetud mobiiltelefoni number, siis SMS saadetakse sellele. Kontaktisiku kaart peab olema seotud kliendiga ehk firma Kontakti kaardiga, kelle alla kontaktisik kuulub.
b) Kui Müügitellimusele valitud kliendi(ettevõtte) Kontakti kaardile on sisestatud mobiiltelefoni number, siis saadetakse SMS sellele numbrile.
c) Kui müügitellimusele valitud kontaktisikule on määratud mobiilinumber, siis saadetakse SMS tema numbrile. Võrreldes a) punktiga otsitakse ainult nime, kontaktisik ei pea olema seotud kliendi (firma) Kontakti kaardiga.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

MÜÜGIKONSULTANT- siin on Sinu võimalus meiega liituga!

08. mai 2024

Excellenti kollektiiv laieneb ja Sul… Loe edasi

Ärianalüüsiga ettevõtte finantsandmetest hetkega ülevaade!

08. mai 2024

Oma ettevõtte finantsandmete graafiliseks kuvamiseks… Loe edasi

Tulevikku suunatud äritarkvara

03. mai 2024

Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi