Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. detsember 2023

Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?

Kui tellimuse peal valid Koosta menüüst “Arve”, siis avaneb ekraanile müügiarve aken.
– Arve koostamisel kontrollib programm, kas Kontakti (kliendi) kaardil on märgitud valik „EDI klient”.
– Kui märge on peal, siis kontrollib programm, kas antud Tellimusele on saabunud Tarnekinnitusi.
– Kui mõlemad eelnenud kontrollid on positiivsed, siis tekib arve Tarnekinnituse dokumendi alusel ja arve avaneb ekraanile.

Kui ei ole „EDI klient“ märget või Arve koostatakse enne Tarnekinnituse saabumist, siis tekib Arve vastavalt programmi standardfunktsioonile ehk Lähetuse dokumendi koguste alusel. See eeldab, et Lähetuse dokument on koostatud ja kinnitatud, enne arve koostamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Lippude tootmine kiireks ja sujuvaks

26. veebruar 2024

Lippude ja tekstiiltoodetega… Loe edasi

Excellent Business Forum – kergitame saladusloori sündmuse osas!

21. veebruar 2024

Eelmisel aastal alguse saanud uus… Loe edasi

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi