Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 30. aprill 2024

Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas

Kontakti kaardi esmasel salvestamisel kontrollib programm ettevõtte riikliku reg.nr. (Kontakti kaardil lahter “Reg.nr“) järgi, kas eksisteerib sama numbriga Kontakte eelnevalt. Kui tuvastab Kontakti kaardi, kus on sama Reg.nr. täidetud, siis annab ekraanile hoiatuse:
Reg.nr-ga kontakt on juba olemas:  (kontakti number)“.
Seejärel saab sisestaja valida, kas ikkagi salvestada uus kaart, või leiab ja kasutab olemasolevat Kontakti kaarti.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi