Terje Vaikmäe

Klientide SI tagasiside valmistab rõõmu – 69.93%

Excellenti klienditoe poole pöördudes küsitakse pärast tagasisidet SI (soovitusindeksi meetodil): „Võttes arvesse ainult äsjast teeninduskogemust, siis kui tõenäoliselt soovitaksite Excellenti kui äritarkvara teenusepakkujat oma kolleegile või sõbrale?”

Oleme tänulikud vastajatele ning vastused teevad meid rõõmsaks ja annavad indu pakkuda parimat teenindust. Siinkohal jagame seda ka Teiega!

  • Kiire reageerimine, kiire ja asjatundlik abi, kohene omapoolne toe ja abi pakkumine võimalike järgnevate probleemsete olukordade ennetamiseks
    Lihtne kasutada ja alati saab abi kui selleks tekib vajadus.
  • Loogiline ja paindlik tarkvara, kiire ja professionaalne tugi.
  • Olen alati saanud tekkinud probleemidele kiire lahenduse, samuti ka asjalikku nõustamist.
  • Oli vaja teha programmi hooldust. Grete Vaher helistas, leppisime aja kokku sama päeva õhtuks ja kõik toimis! Sain probleemi lahendatud. Super! Tänan!
  • Pöördusin kahe murega. Said kiiresti lahendatud, sest klienditeenindaja teadis, mida tegema pean ja juhendas hästi.
  • Sain oma küsimusele kiire ja probleemi lahendava vastuse esimesel helistamisel-Aitäh!
  • Sõbralik ja konstruktiivne. Probleem lahendati kiiresti ja helistati ka tagasi.
  • Tere! Esiteks oli väga tänuväärne, et pöörduti ise firma poolt (Regina) kliendi poole päringuga, kas on muresid või soove. Teiseks, sain üsna kiire lahenduse/soovituse oma murele/ettepanekule Kristelilt. Tänud!!
  • Tere! Äritarkvaraga on lihtne ja mugav töötada.Hea klienditeenindus.Edu Teile
  • Töö kiire ja korralik,väga rahul,paremat lihtsalt ei olegi,alati saan probleemile lahenduse kiiresti.Tänud et olete olemas
  • Väga abivalmis ja professionaalne teenindus. Asjalik ja kiire tegutsemine ja probleemide kohene lahendus. Meeldis isiklik lähenemine ja abi pakkumine.
  • Väga abivalmis ja meeldiv teenindus. Kõne + abi teamvieweri abil = kiire ja efektiivne lahendus probleemile. Aitäh!

Excellenti meeskond on tänulik kõikidele oma klientidele ning anname endast parima, et pakkuda head tarkvara ning teenindust! Teie tagasiside on oluline!


Soovid ka enda ettevõttes võtta kasutusele soovitusindeksi? Kirjuta myyk@excellent.ee ning uuri lähemalt!

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. apr. 2024

Versiooniuuendused

Standard Booksil on valminud uus versioon ning alustame järk-järgult klientide üle… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. apr. 2024

Kasutajalood, Hooldusteenindus, Müük ja ladu

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock Baltic OÜ jaoks katab Standard… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. apr. 2024

Kasutajalood, Raamatupidamine

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks on Standard Books oma mitmekesiste… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.