tonu

Võtame kasutusele soovitusindeksi

Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks.

Lähikuudel hakkame esmakordselt ettevõtte ajaloos oma klientidelt regulaarselt tagasisidet küsima, et koostöös nendega arendada meie äritarkvara, tõsta teeninduse kvaliteeti ja muuta veebis asuv klienditoe abikeskkond kasutajasõbralikumaks. Tagasisides palume vastata soovitusküsimusele ja seda valikut põhjendada.

Viimasel aastal oleme investeerinud aega ja raha teeninduskultuuri arendamisse, kuid klientide pöördumiste arv kasutajatoe poole on jätkuvalt suur.

Näeme soovitusindeksi kasutuselevõtul suurt potentsiaali päringute arvu vähendamiseks ja veebis asuva abikeskkonna arendamiseks. Soovime suunata ettevõtte rohkem näoga klientide poole ja olla veendunud, et kõik kliendipöördumised saavad lahendatud parimal viisil. Soovitusindeks annab meile ka võimaluse võrrelda end valdkonna ettevõtetega, kelle teeninduskultuur on juba maailmas tunnustatud.

Millal tagasisidet küsime?

Saame igal konkreetsel juhul täpse tagasiside nii ettevõtte kui ka kindla klienditeenindaja kohta, mis annab omakorda väga hea võimaluse arendada nii tervikpakkumist kui ka konkreetse inimese oskusi.

Mitmed uuringud on tõestanud, et soovitusindeksil on erinevalt klassikalisest rahulolu-uuringust oluliselt tugevam seos ettevõtte praeguse ja tuleviku majanduseduga. Näiteks kui väärtpaberiturul annab aktsia tõus või langus tunnistust ettevõtte käekäigust, siis teenindusturul on selleks näitajaks just soovitusindeks.

Usume, et soovitusindeksi kasutuselevõtmine annab panuse ettevõtte ja selle klienditeeninduse arengusse, vähendades kasutajatoeni jõudvate kliendipäringute arvu ja võimaldades suurema osa klientide muredest lahendada kiiresti ja mugavalt meie veebikeskkonnas.

Tahame koostöös klientidega ehitada üles parima teeninduskultuuri ja kohelda oma kliente nii, et nad tahavad meid soovitada oma sõpradele ja kolleegidele.

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. apr. 2024

Versiooniuuendused

Standard Booksil on valminud uus versioon ning alustame järk-järgult klientide üle… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. apr. 2024

Kasutajalood, Hooldusteenindus, Müük ja ladu

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock Baltic OÜ jaoks katab Standard… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. apr. 2024

Kasutajalood, Raamatupidamine

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks on Standard Books oma mitmekesiste… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.