Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> Aktiveerisin CostPocket teenuse, kuid tsekke ei tule Standard Booksi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 23. jaanuar 2025

Aktiveerisin CostPocket teenuse, kuid tsekke ei tule Standard Booksi?

Kui peale aktiveerimist ei ilmu kviitungid Standard Booksi, siis tuleks kontrollida järgmiseid seadistusi:

1. Moodul Kulutused > Seadistused > “Numbriseeriad – Kulutused”

Järgmine vaba number tekib salvestamisel Kulutuse kaardile automaatselt, kui oled eelnevalt täitnud seadistuse “Numbriseeriad – Kulutused“.

2. Moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
“E-arve seadistused” vahelehel ei tohi olla märgitud linnuke “Elektroonne andmevahetus peatatud“.

3. Moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
E-arve teenused” vahelehel ei tohi olla märgitud linnuke “Peata ajutiselt teenus“.

4. Kasutusel on CostPocketi kinnitusring
Kui CostPocketi keskkonnas on sisse lülitatud kinnitusringi teenus, siis saab Standard Books kätte ainult kinnitatud dokumendid. Kinnitamata või tagasi lükatud dokumente ei saadetagi Booksi.
CostPocketi keskkonnas on võimalik ka seadistada summaline piirang, et näiteks alla 50€ kviitungid ei läbi kinnitusringi ja liiguvad automaatselt edasi raamatupidamistarkvarasse.

5. Kviitungite importimine toimub teatud ajalise intervalli tagant.
Intervalli saad vaadata moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste ajastamine > “Tarnija e-arvete vastuvõtmine – Päringu ajaintervall sekundites“. Kui siin on vaikimisi määrang 0 (null), siis võib päringute ajaline vahe olla paar tundi. Soovitame siia määrata sekundite arvuks vähemalt 60, et päringute intervalli kiirendada. Sõltuvalt ettevõtete arvust andmebaasis võib see toimuda siiski mõnikümne minuti jooksul.
Seda, millal viimane päring toimus, saad kontrollida moodulis Üldine > Seadistused > CostPocketi teenuse seadistused > “Tsekkide vastuvõtmine – Viimase päringu kuupäev / kell

6. Moodul Tehnika > Aruanded > Ajastatud tegevuste nimekiri.
Aruandes peab eksisteerima teenus “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask“.

Kui nende punktide kontrollimise järel teenus ikka ei toimi, kirjuta info@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi