Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Aktiveerimine> Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2016

Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Kui hangumine tekib konkreetselt võtme uuendamise hetkel, siis võib põhjuseks olla tarkvaraline tulemüür või viirusetõrje, mis ei lase programmil tootja serveriga ühenduda. Lahenduseks on tulemüüritarkvara või viirusetõrje seadistuste ülevaatamine ja ühenduse lubamine.

Alternatiivina võid proovida käsitsi võtme võtmist tootja hansaworld.com kodulehelt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi