Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2016

Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Kui hangumine tekib konkreetselt võtme uuendamise hetkel, siis võib põhjuseks olla tarkvaraline tulemüür või viirusetõrje, mis ei lase programmil tootja serveriga ühenduda. Lahenduseks on tulemüüritarkvara või viirusetõrje seadistuste ülevaatamine ja ühenduse lubamine.

Alternatiivina võid proovida käsitsi võtme võtmist tootja hansaworld.com kodulehelt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Digisillad tulevikku: digitaliseerimine ja andmevahetus

21. mai 2024

MKM digimajanduse osakonna juhataja võttis… Loe edasi

Milline on raamatupidamise tulevik?

16. mai 2024

Ärigeenidega Ksenija Germ töötab raamatupidajana… Loe edasi

Raamatupidamisprogramm raamatupidajale

15. mai 2024

Excellenti raamatupidaja Marianne Reinsoo… Loe edasi