1. Viga 401 ehk „Access Denied“ või “Unauthorized” („Ligipääs puudub“) võimalikud põhjused:
- Samaaegsete kasutajate arv on täis.
- Kasutajanimi/parool on valed.
2. Viga 404 ehk „Page Not Found“ („Lehte ei leitud“) võimalikud põhjused:
- Standard Books serverprogrammi töö on peatunud.
- Kasutusel on IP aadressi piirang ja päringu tegija IP on muutunud.
3. API POST: „Soov on muuta arvel kliendi nime ära aga see muutub tagasi“
- Nime lahter muudetakse arve peal ära enne, kui Kliendikood. Nagu ka akendega klientprogrammis, muutub peale kliendikoodi asetamist kliendi nimi.
4. API GET: „Päringuga on soov küsida ainult updates_after kaarte, aga peale andmebaasihooldust tulid kõik kaardid“:
- Moodul Üldine > Seadistused > Valikulised võimalused. Puudub linnuke „Ekspordi järjekorranumbrid“. Kui see valik on puudu, siis lähevad sequence numbrid iga andmebaasihooldusega algpositsioonile.
5. API POST: „Tühikute asemel tulevad postitatud kaartidele + märgid“
- POST puhul tuleb kasutada päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
–header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’
6. API POST: „Täpitähtede asemel on imelikud sümbolid“
- POST puhul peab kindlasti kasutama päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
–header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’
Kas see juhend aitas sul lahendust leida?
Jah / Ei