Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. detsember 2023

API päringute enamlevinud tõrgete põhjused

1. Viga 401 ehk „Access Denied“ või “Unauthorized” („Ligipääs puudub“) võimalikud põhjused:

  • Samaaegsete kasutajate arv on täis.
  • Kasutajanimi/parool on vale või aegunud. Salasõna muutmiseks või uuendamiseks leiad juhise SIIT

2. Viga 404 ehk „Page Not Found“ („Lehte ei leitud“) võimalikud põhjused:

  • Standard Books serverprogrammi töö on peatunud.
  • Kasutusel on IP aadressi piirang ja päringu tegija IP on muutunud.

3. API POST: „Soov on muuta arvel kliendi nime ära aga see muutub tagasi

  • Nime lahter muudetakse arve peal ära enne, kui Kliendikood. Nagu ka akendega klientprogrammis, muutub peale kliendikoodi asetamist kliendi nimi.

4. API GET: „Päringuga on soov küsida ainult updates_after kaarte, aga peale andmebaasihooldust tulid kõik kaardid“:

  • Moodul Üldine > Seadistused > Valikulised võimalused. Puudub linnuke „Ekspordi järjekorranumbrid“. Kui see valik on puudu, siis lähevad sequence numbrid iga andmebaasihooldusega algpositsioonile.

5. API POST: „Tühikute asemel tulevad postitatud kaartidele + märgid

  • POST puhul tuleb kasutada päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
    –header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’

6. API POST: „Täpitähtede asemel on imelikud sümbolid

  • POST puhul peab kindlasti kasutama päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
    –header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’

7. Kui Standard Booksi saadetavate andmete sees (näiteks, artikli nimetuses) on tehnilisi tähemärke, mida muidu kasutatakse URL-s sees, siis kasutage urlencoded andmetes neid ASCII tähemärke:

Soovitud sümbol Kasutatav sümbol
% %25
& %26
\ %5C
/ %2F
: %3A
; %3B
$ %24
? %3F

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas API POST päringuid vormistada?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi

VEEBRUARI NIPINURK – müügiaruanded; e-arvete kasutajate nimekiri; EL klientide müügistatistika jpm

07. veebruar 2024

VEEBRUARI NIPID Millises… Loe edasi