Leia vastused

API päringute enamlevinud tõrgete põhjusedUuendatud 07. juuni 2022

1. Viga 401 ehk „Access Denied“ või “Unauthorized” („Ligipääs puudub“) võimalikud põhjused:

  • Samaaegsete kasutajate arv on täis.
  • Kasutajanimi/parool on valed.

2. Viga 404 ehk „Page Not Found“ („Lehte ei leitud“) võimalikud põhjused:

  • Standard Books serverprogrammi töö on peatunud.
  • Kasutusel on IP aadressi piirang ja päringu tegija IP on muutunud.

3. API POST: „Soov on muuta arvel kliendi nime ära aga see muutub tagasi

  • Nime lahter muudetakse arve peal ära enne, kui Kliendikood. Nagu ka akendega klientprogrammis, muutub peale kliendikoodi asetamist kliendi nimi.

4. API GET: „Päringuga on soov küsida ainult updates_after kaarte, aga peale andmebaasihooldust tulid kõik kaardid“:

  • Moodul Üldine > Seadistused > Valikulised võimalused. Puudub linnuke „Ekspordi järjekorranumbrid“. Kui see valik on puudu, siis lähevad sequence numbrid iga andmebaasihooldusega algpositsioonile.

5. API POST: „Tühikute asemel tulevad postitatud kaartidele + märgid

  • POST puhul tuleb kasutada päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
    –header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’

6. API POST: „Täpitähtede asemel on imelikud sümbolid

  • POST puhul peab kindlasti kasutama päise ridu, ehk curlis näiteks (eraldi ridadel):
    –header ‘Content-Type: application/x-www-form-urlencoded’ –header ‘Content-Type: charset=utf-8’
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus