Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.

Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.

Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.

Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.

Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

2025 NIPINURK

30. oktoober 2025

Oktoobri nipinurk CostPocket-i… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

14. oktoober 2025

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi