Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. oktoober 2014

Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.

Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.

Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.

Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.

Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi