Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.

Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.

Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.

Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.

Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi