Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Konsolideerimine> Veel Konsolideerimisest> Automaatse konto eemaldamise hoolduse käivitamisel ei teki finantskannet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. oktoober 2022

Automaatse konto eemaldamise hoolduse käivitamisel ei teki finantskannet?

1. Kontrolli Konsolideerimise mooduli seadistust “Automaatne konto elimineerimine“.
Veendu, et oleks täidetud Nr.seeria. Siin saad määrata, et “Automaatse konto eemaldamise” hooldusfunktsiooniga koostatud Kanded saavad numbri teatud seeriast (seadistusest Numbriseeriad – Kanded). Selleks näita siin vastava seeria esimene number. Kui jätad välja tühjaks, antakse numbrid seadistuse esimese rea seeriast. Kui siin näidatud number ei kuulu ühtegi kehtivasse numbriseeriasse, siis Kannet ei koostata. See võib juhtuda mingi perioodi, näiteks kalendriaasta lõpul.

2. Kontrolli, et kui käivitad “Automaatse konto eemaldamise” hoolduse, siis oleks täidetud “Kande kp.
Määra hooldusfunktsiooniga koostatava Kande kuupäev. Kui koostatakse Kanne, peab hooldusfunktsiooni toimimiseks siin kindlasti olema kuupäev näidatud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi