Leia vastused

Docura andmevahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)Uuendatud 22. juuni 2023

Docura ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.

Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.

Eeldused kasutamiseks:

  • Standard Books 8.5 või uuem versioon;
  • Standard Books moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
  • Docuraga-ga sõlmitud teenuse leping;
  • Ligipääs Docura keskkonnale.

Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Docura esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.

Seadistamise juhendit saad lugeda SIIT

Kui seadistamine on tehtud, siis kasutamiseks järgi seda juhendit SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus