Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 04. aprill 2024
Docura andmevahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)
Docura ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.
Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.
Eeldused kasutamiseks:
- Standard Books 8.5 või uuem versioon;
- Standard Books moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
- Docuraga-ga sõlmitud teenuse leping;
- Ligipääs Docura keskkonnale.
Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Docura esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.
Seadistamise juhend uuele versioonile (kevad 2024): PDF
Seadistamise juhend eelmisele versioonile: PDF
Kui seadistamine on tehtud, siis kasutamiseks järgi seda juhendit SIIT
Tulevikku suunatud äritarkvara
03. mai 2024
Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi
MAI NIPINURK – ostuarvete sisestamine, kinnitamine ja muutmine jpm
02. mai 2024
MAI NIPID Miks… Loe edasi
Eesti esimene silent disco formaadis ärifestival – Excellent Business Forum
24. aprill 2024
11. aprillil toimus Noblessneri valukojas… Loe edasi