Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. aprill 2024

Docura andmevahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)

Docura ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.

Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.


Eeldused kasutamiseks:

  • Standard Books 8.5 või uuem versioon;
  • Standard Books moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
  • Docuraga-ga sõlmitud teenuse leping;
  • Ligipääs Docura keskkonnale.

Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Docura esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.

Seadistamise juhend uuele versioonile (kevad 2024): PDF

Seadistamise juhend eelmisele versioonile: PDF


Kui seadistamine on tehtud, siis kasutamiseks järgi seda juhendit SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Tulevikku suunatud äritarkvara

03. mai 2024

Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi

MAI NIPINURK – ostuarvete sisestamine, kinnitamine ja muutmine jpm

02. mai 2024

MAI NIPID Miks… Loe edasi

Eesti esimene silent disco formaadis ärifestival – Excellent Business Forum

24. aprill 2024

11. aprillil toimus Noblessneri valukojas… Loe edasi