Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 22. november 2018
E-arved ei jõua Luminor panka?
Luminor panka on võmalik e-arveid saata, kuid e-arvete saatmise seadistamisel tuleb teha erandid. E-arvete põhiseadistuste jaoks kasuta üldist e-arvete seadistamise juhendit SIIT.
Kui aga sinu klient soovib e-arveid saada Luminor panka, siis on seadistustes erisused.
1) Kontakti (kliendi) kaardil tuleb lahtrisse “Arveldusarve” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada ettevõtte reg.nr.
2) Kui tegemist on eraisikuga, siis kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Reg.nr1” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada isikukood.
3) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “IBAN” (vahelehel “Kontod”) sisestada kliendi arveldusarve number.
4) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Pangakood” (vahelehel “Kontod”) valida nimekirjast Luminor panga kood (kasuta Ctrl+Enter). Veendu, et eelnevalt oleks Luminor pank lisatud moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad. Luminori panga kaardil peab olema kindlasti täidetud Luminori BIC/SWIFT.
MÜÜGIKONSULTANT- siin on Sinu võimalus meiega liituga!
08. mai 2024
Excellenti kollektiiv laieneb ja Sul… Loe edasi
Ärianalüüsiga ettevõtte finantsandmetest hetkega ülevaade!
08. mai 2024
Oma ettevõtte finantsandmete graafiliseks kuvamiseks… Loe edasi
Tulevikku suunatud äritarkvara
03. mai 2024
Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi