Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> E-arved ei jõua Luminor panka?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. november 2018

E-arved ei jõua Luminor panka?

Luminor panka on võmalik e-arveid saata, kuid e-arvete saatmise seadistamisel tuleb teha erandid. E-arvete põhiseadistuste jaoks kasuta üldist e-arvete seadistamise juhendit SIIT

Kui aga sinu klient soovib e-arveid saada Luminor panka, siis on seadistustes erisused.
1) Kontakti (kliendi) kaardil tuleb lahtrisse “Arveldusarve” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada ettevõtte reg.nr.

2) Kui tegemist on eraisikuga, siis kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Reg.nr1” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada isikukood.

3) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “IBAN” (vahelehel “Kontod”) sisestada kliendi arveldusarve number.

4) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Pangakood” (vahelehel “Kontod”) valida nimekirjast Luminor panga kood (kasuta Ctrl+Enter). Veendu, et eelnevalt oleks Luminor pank lisatud moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad. Luminori panga kaardil peab olema kindlasti täidetud Luminori BIC/SWIFT.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi