Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 02. detsember 2020

Finantskande salvestamisel ilmub teade “Ei ole sama valuuta…”

Teade ilmub juhul, kui sisestad finantskannet valuutas ja oled konto sidunud kindla valuutakoodiga. Näiteks, konto kaardil on mnääratud valuuta USD, kuid kannet üritad sisestada EUR-s. Kui soovid sama kontoga sisestada kandeid erinevates valuutades, siis eemalda konto kaardilt valuuta.

Mine registrisse Kontod, leia ja ava konto kaart. Tühjenda lahter “Valuuta” ja salvesta kaart.
Nüüd saad finantskande salvestada.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi