Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 03. veebruar 2022

Hooldusega “Koosta lepinguarved” ei teki müügiarvet?

Kui arvet hoolduse tulemusena ei tekkinud, siis võib olla üks nendest põhjustest:

  1. Leping on kinnitamata.
  2. Lepingule pole sisestatud Alguskuupäeva.
  3. Lepingu Pikkus on 0 (null).
  4. Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisaknas ei sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäeva.
  5. Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisel sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäev” on kas varasem kui lepingu “Viimase arve kuupäev” või hilisem kui lepingu “Tühistamise kuupäev“.
  6. Klient on ootel (Kontakti kaardil Tingimuste osal on märgitud valik “Ootel“).
  7. Müügiarvete moodulis ei ole täidetud “Numbriseeriad – Arved” seadistust.
    Võib ka olla, et Isiku kaardil (Üldises moodulis) ei ole arvete numbriseeriat pikendatud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi