Leia vastused

Hooldusega “Koosta lepinguarved” ei teki müügiarvet?Uuendatud 03. veebruar 2022

Kui arvet hoolduse tulemusena ei tekkinud, siis võib olla üks nendest põhjustest:

  1. Leping on kinnitamata.
  2. Lepingule pole sisestatud Alguskuupäeva.
  3. Lepingu Pikkus on 0 (null).
  4. Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisaknas ei sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäeva.
  5. Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisel sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäev” on kas varasem kui lepingu “Viimase arve kuupäev” või hilisem kui lepingu “Tühistamise kuupäev“.
  6. Klient on ootel (Kontakti kaardil Tingimuste osal on märgitud valik “Ootel“).
  7. Müügiarvete moodulis ei ole täidetud “Numbriseeriad – Arved” seadistust.
    Võib ka olla, et Isiku kaardil (Üldises moodulis) ei ole arvete numbriseeriat pikendatud.
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus