Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?

Kui kaupade tellimus saabub mõne teise kanali kaudu, mitte Telemast, siis on võimalik kasutajal see sisestada Standard Books programmi ka käsitsi. Müügitellimusest edasi on võimalik juba tavapärast Telema dokumendivahetuse tööprotsessi jätkata.
Kirjeldatud olukord tuleb soovitavalt tellimuse saatjaga kokku leppida, et ei tekiks konflikti tellimuse saatja ja vastuvõtja tarkvarasüsteemides.

Käsitsi sisestatud müügitellimusel peavad olema kindlasti täidetud need lahtrid:
– Kliendi Tellimuse number,
– Lähetusaadressi kood,
– vähemalt üks artikli rida koos EAN koodiga.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

14. oktoober 2025

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi