Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> Kui olen CostPocket teenust kasutanud juba Standard Books programmis ja mul on CostPocket konto olemas, kas saan seda sama kasutada uues Standard Books programmis?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 24. märts 2025

Kui olen CostPocket teenust kasutanud juba Standard Books programmis ja mul on CostPocket konto olemas, kas saan seda sama kasutada uues Standard Books programmis?

Sul on olemas CostPocket konto ja oled seda Booksiga juba kasutanud. Kui soovid teenust uue andmebaasiga edasi kasutada või uuesti aktiveerida, siis toimi järgnevalt:

1. Vali moodul Üldine > Seadistused > CostPocketi teenuse seadistused

2. Avanenud seadistuse aknas sisesta oma olemasoleva CostPocket konto andmed (CostPocket login token, Konto e-mail, Nimi ja perenimi). Need andmed leiad CostPocket keskkonnast.

3. Kui oled olemasoleva konto info sisestanud, vajuta Salvesta.
Seadistuse aken suletakse.

4. Suundu CostPocket teenust aktiveerima moodulisse Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > osa “Muud teenused“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi