Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Arved> Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. veebruar 2025

Kui vahetan arvel müügimeest, siis ei muutu Meie esindaja ja Ladu?

Kui koostad uut müügiarvet ja oled valinud kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades kontakti kaardile märgitud müügimehe ehk isiku koodi. Kui Kontakti kaardil on väli “Müügimees” täitmata, siis kasutab programm müügiarve sisestaja ehk kasutaja koodi.

Kui sa muudad varem sisestatud müügiarvet, vahetades müügimehe koodi, siis vaikimisi ei uuenda programm lahtreid “Meie esindaja” ja “Ladu“. Kui sa soovid, et müügimehe vahetamisel programm automaatselt uuendaks ka Meie esindaja ja Ladu lahtreid, siis pead märkima valikud seadistuses:
moodul Müügiarved > Seadistused > “Müügiarve seadistused”:
1. “Uuenda meie esindajat müügimehe järgi”
2. “Uuenda ladu müügimehe järgi”

Seadistuse esimese valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Meie esindaja“(moodul Üldine > Registrid > Isikud).
Seadistuse teise valiku puhul peab olema täidetud isiku kaardi peal lahter “Ladu“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi