Leia vastused

Kuidas saab arvestada autokompensatsiooni või muid hüvitisi?Uuendatud 30. november 2023

Autokompensatsioonid kajastatakse moodulis Kulutused > Registrid > Kulutused

Toimi järgnevalt:

1. Tee uus Kulutuse kaart:
moodul Kulutused > register Kulutused > vali Koosta menüüst “Uus kulutus”.

2. Kulutuse dokumendi päisesse vali “Isiku” lahtrisse töötaja (Ctrl+Enter).
Veendu, et töötaja on Isikute registrisse sisestatud (moodul Üldine > Registrid > Isikud).

– Sisesta Kulutuse kuupäev.
– Vali reale konto (Ctrl+Enter), mis firma kontoplaanis määratud autokomp. jaoks.
– Sisesta tseki/arve summa.
– Kinnita kulutuse kaart.

3. Koosta Väljamakse dokument:
Eelnevalt sisestatud Kulutuse kaardi peal vali Koosta menüüst “Uus väljamakse”.
Kui väljamakse on koostatud, saad selle programmist edastada panka (loe sellest SIIT)
Swedbank Gateway pangakanali kasutamisel saad Väljamakse kaardi peal vajutada nupule “Saada panka” (vaata näidet SIIT).

Kulutuste moodulist loe täpsemalt SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus