Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 24. mai 2023

Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?

Kui sa ei tea, kas Standard Books programmis on kolleegi poolt juba aktiveeritud CostPocket teenuse kasutamine, siis saad seda kontrollida järgnevalt:
– ava moodul Üldine – Seadistused – “E-teenuste seadistused”;
– mine vahelehele “Muud teenused“. Kui sa näed, et CostPocket real on märgitud linnuke ja on näha nupud “Deaktiveeri” ja “Sisene“, siis on teenus aktiveeritud juba. Võid sulgeda akna.

Kui CostPocketi real näed nuppu “Aktiveeri“, siis pole teenus aktiivne. Kui soovid funktsiooni kasutama hakata, siis alusta juhendi järgi seadistamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi