Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?

Kui sa ei tea, kas Standard Books programmis on kolleegi poolt juba aktiveeritud CostPocket teenuse kasutamine, siis saad seda kontrollida järgnevalt:
– ava moodul Üldine – Seadistused – “E-teenuste seadistused”;
– mine vahelehele “Muud teenused“. Kui sa näed, et CostPocket real on märgitud linnuke ja on näha nupud “Deaktiveeri” ja “Sisene“, siis on teenus aktiveeritud juba. Võid sulgeda akna.

Kui CostPocketi real näed nuppu “Aktiveeri“, siis pole teenus aktiivne. Kui soovid funktsiooni kasutama hakata, siis alusta juhendi järgi seadistamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

14. oktoober 2025

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi