Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 24. mai 2023

Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?

Kui sa ei tea, kas Standard Books programmis on kolleegi poolt juba aktiveeritud CostPocket teenuse kasutamine, siis saad seda kontrollida järgnevalt:
– ava moodul Üldine – Seadistused – “E-teenuste seadistused”;
– mine vahelehele “Muud teenused“. Kui sa näed, et CostPocket real on märgitud linnuke ja on näha nupud “Deaktiveeri” ja “Sisene“, siis on teenus aktiveeritud juba. Võid sulgeda akna.

Kui CostPocketi real näed nuppu “Aktiveeri“, siis pole teenus aktiivne. Kui soovid funktsiooni kasutama hakata, siis alusta juhendi järgi seadistamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Standard Books aitab müügitööd ja kliendisuhete organiseerimist?

24. mai 2024

Müügitöö tegemine on oluliselt lihtsam… Loe edasi

Digisillad tulevikku: digitaliseerimine ja andmevahetus

21. mai 2024

MKM digimajanduse osakonna juhataja võttis… Loe edasi

Milline on raamatupidamise tulevik?

16. mai 2024

Ärigeenidega Ksenija Germ töötab raamatupidajana… Loe edasi