Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kuidas seadistada e-arvete vastuvõtmine Docura kaudu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. mai 2025

Kuidas seadistada e-arvete vastuvõtmine Docura kaudu?

Docura on veebikeskkond, mille kaudu kasutaja saab võtta vastu oma e-arveid. Arvete andmed liiguvad Docurast otse Standard Booksi. Käesolev juhend kirjeldab Docura keskkonnast tarnija e-arvete vastuvõtmist Standard Booksi.


Eeldused kasutamiseks:
• Docura-ga sõlmitud teenuse leping;
• Docura on loonud sulle ligipääs Docura veebikeskkonnale.


1) SEDISTAMINE
1.1. Sõlmi Docura teenuseleping.
Võta Docura ühendust ja sõlmi Docura teenuse leping.

1.2. Moodul Üldine > Seadistused > “EDI API seadistused
Siin on automaatse andmevahetuse jaoks vajalikud seadistused failide salvestamiseks ja arhiveerimiseks.
1.2.1 Märgi seadistuses valik “Automaatne import aktiveeritud”.
1.2.2 Failide impordi teekond/Failide arhiveerimise teekond/Failide ekspordi teekond.
Siin määratud kaustade kaudu hakkab toimuma dokumentide XML failide import ja eksport automaatselt. Need kataloogide asukohad ja nimed küsi Excellenti konsultandi käest info@excellent.ee

 


2) Docura API ühenduse aktiveerimine
Liidestuse aktiveerimiseks ava moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
Vahelehel „Muud teenused“ vajuta „Docura EDI“ real nuppu „Aktiveeri“.
Avaneb vaheaken, kus saad valida kasutatavad Telema teenused. Ostuarvete vastuvõtmise jaoks märgi valik: „Docura EDI-Purchases“.
Täida Docura API osas lahtrid „Client ID“ (Kanali ID) ja „Client secret“ (API võti). Need andmed küsi oma Docura esindaja käest.

Kui seadistus täidetud, siis vajuta „Muuda“.
Kui avad E-teenuste seadistused uuesti, siis peaksid nägema, et Docura EDI teenus on aktiveeritud


3) Täiendavad valikud tarnijalt e-ostuarvete vastuvõtmisel 
Nende seadistustega saad reguleerida programmi käitumist tarnija e-arvete vastuvõtmisel:
moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > vaheleht „E-arve seadistused

Tarnija E-arve ridade ülekanne ostuarvele:
Ühe summeeritud reana tarnija kulukontoga – See valik summeerib sama kulukonto ja objektiga ostuarve read kokku.
Iga rida eraldi – See valik toob Standard Booksi ostuarvele iga rea eraldi, nii nagu originaalarvel.

Tarnija E-arve ridade ülekanne kulutusele:
Summeeritud kulukonto/objekt lõikes – See valik summeerib sama kulukonto ja objektiga ostuarve read kokku.
Iga rida eraldi – See valik toob Standard Booksi ostuarvele iga rea eraldi, nii nagu originaalarvel.

E-arve vastuvõtmine – Märkides „Ainult kinnitatud“ päritakse ainult operaatori portaalis kinnitusringi läbinud ostuarveid. Jättes valiku märkimata, päritakse ainult saabunud ostuarveid. Korraga mõlema staatusega ostuarveid pärida ei saa.

Ära nõua KM-koodi e-ostuarve ridadadel” – Kui linnuke on märgitud, siis võib Tarnija e-arvel KM koodi väli olla tühi, ostuarvet saab ikka koostada. Kui linnuke on märkimata, pead enne ostuarve koostamist tarnija e-arvel KM koodi kindlasti täitma.
Näita ostuarvel tarnija e-arve rea kommentaare” – Juhul kui ostuarve read pole summeeritud ja olemasolev ostuartiklikood on tarnija e-arvel puudu, siis ilmub ostuarvele kirjeldus e-arve realt.
Näita kulutusel tarnija e-arve rea kommentaare” – Juhul kui ostuarve read pole summeeritud ja olemasolev ostuartiklikood on tarnija e-arvel puudu, siis ilmub kulutusele kirjeldus e-arve realt.
Tarnija e-arve vastuvõtmine kõikide manustega” – Valik määrab, kas tarnija e-arvega tuleb e-arve operaatorilt kaasa ainult arve enda PDF fail või ka teised arvega seotud täiendavad manused.
Tarnija e-arve automaatne kinnitamine“ – Valik määrab, kas programm proovib Tarnija e-arvest koostada ja kinnitada automaatselt ostuarve. Kui koostamine ei õnnestu, siis ostuarvet ei koostata ja veateade kuvatakse Tarnija e-arve kaardil.
Lisa ostuarve ja kulutuse koostamisel konto objekt” – Valik määrab, kas ostuarve või kulutuse koostamisel, tuuakse ostuarvele või kulutusele kontodele seadistatud objektid.


NB! Kui antud toiming mingil põhjusel ei õnnestu, siis pöördu Excellenti konsultantide poole info@excellent.ee või tel. 669 1111

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi