Uuendatud 07. oktoober 2025
Kus saan sisestada uusi tegevusi?
Tegevuste sisestamiseks on mitu võimalust:
1. KALENDER
Kui Kalender on ekraanil avatud, klõpsa Uus tegevus. Uue Tegevuse Tüüp on Kalender ja Sümbol=Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.
2. KOOPIA EELMISEST TEGEVUSEST
Kui Tegevus on ekraanil avatud, klõpsa Koopia. Uuele Tegevusele antakse kopeeritava Tegevuse Alguskuupäev. Lõppkuupäeva väli on tühi.
3. ARUANNE “ISIKLIK KALENDER”
Moodul Kliendihaldus > Aruanded > “Isiklik kalender“. Kui Isikliku kalendri aruanne on ekraanil avatud, klõpsa tekstil “Uus tegevus” aruande ülaservas. Uue Tegevuse Tüüp=Kalender ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.
4. ARUANNE “KLIENDI HETKESEIS”
Kui Kliendi hetkeseisu aruanne on ekraanil avatud, klõpsa tekstil “Uus tegevus” aruande ülaservas. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.
5. TÖÖÜLESANDED
Kui Tööülesannete nimekiri on ekraanil avatud, klõpsa “Uus tööülesanne“. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.
6. KONTAKTI KAART
Kui kliendi Kontakti kaart on ekraanil avatud, vali uue Tegevuse koostamiseks Koosta menüü käsklus “Töövoo tegevus“. Uue Tegevuse Tüüp= Tööülesanne ja Sümbol=Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.
7. DOKUMENDID
Kui töötad näiteks Kliendikirjade, Ostuarvete, Pakkumiste, või Müügitellimustega, vali uue Tegevuse koostamiseks Koosta menüüst käsklus “Tegevus“. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäev ja Algusaeg sõltuvad registrist, millest Tegevus koostati. Uuele Tegevusele antav Tüüp määratakse seadistuses “Tegevuste tüübid, allsüsteemid“. Uus Tegevus avatakse aknas Tegevus: Vaata. Tee vajalikud muudatused ja salvesta kaart, klõpsates Salvesta. Kui Sa ei soovi Tegevust salvestada, vali Kaardi menüüst käsklus Kustuta.
7.1. Kliendikirjadest, Arvetest ja Ostuarvetest saad lasta Tegevusi koostada automaatselt nende kaartide kinnitamisel ja salvestamisel. Seda saad teha Kliendihalduse mooduli seadistuses “Tegevuste tüübid, allsüsteemid“. Niimoodi koostatud Tegevused salvestatakse, kuid neid ei avata automaatselt ekraanile. Ka siin on Tegevus ja kaart, millest see koostati, omavahel seotud Kirjaklambri kaudu.
8. Kui soovid saada meeldetuletust Tegevuse kohta, siis on oluline Tegevuse kaardi täitmisel sisestada:
Kommentaar – tegevuse sisu, mille kohta meeldetuletust soovid;
Isikud – isik(ud), kes peab saama teavituse tegevuse toimumise kohta;
Alguskp.=Lõppkp. – kuupäev, millal teavitus Standard Booksis ekraanile ilmub;
Tegevuse tüüp = märgi “Ajast. tööülesanne”
Alarmi tüüp (vahelehel Alarm) = märgi “Teade”.
Näide:
Sellisel kujul täidetud Tegevuse kaardi salvestamisel tekib vastavale kuupäevale (Tegevusel määratud isiku(te) kalendrisse) selline vaade:
Lisaks ilmub kasutajale (Tegevusel määratud isiku(te)le) meeldetuletus Standard Booksis ekraanile.
Tegevuse kaardi väljade kohta saad lugeda täpsemalt SIIT
Vaata ka VIDEOT