Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Kus saan sisestada uusi tegevusi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kus saan sisestada uusi tegevusi?

Tegevuste sisestamiseks on mitu võimalust:

1. KALENDER
Kui Kalender on ekraanil avatud, klõpsa Uus tegevus. Uue Tegevuse Tüüp on Kalender ja Sümbol=Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.

2. KOOPIA EELMISEST TEGEVUSEST
Kui Tegevus on ekraanil avatud, klõpsa Koopia. Uuele Tegevusele antakse kopeeritava Tegevuse Alguskuupäev. Lõppkuupäeva väli on tühi.

3. ARUANNE “ISIKLIK KALENDER”
Moodul Kliendihaldus > Aruanded > “Isiklik kalender“. Kui Isikliku kalendri aruanne on ekraanil avatud, klõpsa tekstil “Uus tegevus” aruande ülaservas. Uue Tegevuse Tüüp=Kalender ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.

4. ARUANNE “KLIENDI HETKESEIS”
Kui Kliendi hetkeseisu aruanne on ekraanil avatud, klõpsa tekstil “Uus tegevus” aruande ülaservas. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.

5. TÖÖÜLESANDED
Kui Tööülesannete nimekiri on ekraanil avatud, klõpsa “Uus tööülesanne“. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.

6. KONTAKTI KAART
Kui kliendi Kontakti kaart on ekraanil avatud, vali uue Tegevuse koostamiseks Koosta menüü käsklus “Töövoo tegevus“. Uue Tegevuse Tüüp= Tööülesanne ja Sümbol=Muu. Alguskuupäevaks ja Algusajaks on käesolev kuupäev ja kellaaeg.

7. DOKUMENDID
Kui töötad näiteks Kliendikirjade, Ostuarvete, Pakkumiste, või Müügitellimustega, vali uue Tegevuse koostamiseks Koosta menüüst käsklus “Tegevus“. Uue Tegevuse Tüüp=Tööülesanne ja Sümbol= Muu. Alguskuupäev ja Algusaeg sõltuvad registrist, millest Tegevus koostati. Uuele Tegevusele antav Tüüp määratakse seadistuses “Tegevuste tüübid, allsüsteemid“. Uus Tegevus avatakse aknas Tegevus: Vaata. Tee vajalikud muudatused ja salvesta kaart, klõpsates Salvesta. Kui Sa ei soovi Tegevust salvestada, vali Kaardi menüüst käsklus Kustuta.

7.1. Kliendikirjadest, Arvetest ja Ostuarvetest saad lasta Tegevusi koostada automaatselt nende kaartide kinnitamisel ja salvestamisel. Seda saad teha Kliendihalduse mooduli seadistuses “Tegevuste tüübid, allsüsteemid“. Niimoodi koostatud Tegevused salvestatakse, kuid neid ei avata automaatselt ekraanile. Ka siin on Tegevus ja kaart, millest see koostati, omavahel seotud Kirjaklambri kaudu.

8. Kui soovid saada meeldetuletust Tegevuse kohta, siis on oluline Tegevuse kaardi täitmisel sisestada:
Kommentaar – tegevuse sisu, mille kohta meeldetuletust soovid;
Isikud – isik(ud), kes peab saama teavituse tegevuse toimumise kohta;
Alguskp.=Lõppkp. – kuupäev, millal teavitus Standard Booksis ekraanile ilmub;
Tegevuse tüüp = märgi “Ajast. tööülesanne”
Alarmi tüüp (vahelehel Alarm) = märgi “Teade”.
Näide:

Sellisel kujul täidetud Tegevuse kaardi salvestamisel tekib vastavale kuupäevale (Tegevusel määratud isiku(te) kalendrisse) selline vaade:

Lisaks ilmub kasutajale (Tegevusel määratud isiku(te)le) meeldetuletus Standard Booksis ekraanile.


Tegevuse kaardi väljade kohta saad lugeda täpsemalt SIIT

Vaata ka VIDEOT

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas täita tegevuse kaarti?

Kuidas kustutada Tegevuse kaarti?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi

Lahendused on vaid paari kliki kaugusel – üle 2100 vastuse ühes kohas

17. september 2025

Meie kasutajatoe KKK-s… Loe edasi

Miks on automatiseerimine oluline? 4 viisi kuidas seda teha Standard Booksis. 

16. september 2025

Automatiseerimine ei tähenda ainult… Loe edasi