Avaleht> Kasutajatugi> Litsentsid ja teenused> Lepingud ja arveldamine> Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. august 2017

Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Litsentsi kasutamise lõpetamise soovist tuleb teavitada Excellenti 1 kuu enne uue lepinguperioodi algust, saates e-maili myyk@excellent.ee

Kuna andmebaas asub serveris, ei saa kasutaja iseseisvalt loobutud ettevõtte andmeid kustutada või eemaldada. Kuna tegemist on delikaatse protseduuriga, mille puhul kasutaja võib andmeid kahjustada, siis teostab toimingu Excellenti administraator. Teostatud töö arveldamine toimub vastavalt teenuste hinnakirjale.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi