Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Finants> Registrid> Töötlemata kanded> Miks Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. veebruar 2025

Miks Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse?

“Töötlemata Kanded” registrisse tekkinud tehingust saad Laekumise koostada järgnevalt:

  1. Ava Töötlemata kande kaart ekraanile ja vali Koosta menüüst “Laekumine“.
  2. Avaneb aken “Laekumise koostamine“, kus märgi linnuke “Salvesta vastavus” ja vajuta nupule Koosta. Teisi valikuid selles aknas ära muuda.
  3. Avaneb Laekumise kaart. Kontrolli laekumisel andmed üle ja kinnita.

Edaspidi tekivad Luminori väljavõttest automaatselt Laekumised. Võid koostada vastavuse kas käsitsi moodulisse Finants > Seadistused > Pangakannete vastavused.  Siin on oluline on täita ainult need väljad:

Kommentaar – sisesta vabas vormis kirjeldus (näiteks “Luminorist laekumised“)
Domeenid
Domain = PMNT
Family = MCOP
Subfamily = OTHR
Koosta – vali Ctrl+Enter “Laekumine“.
Salvesta kaart.


 

(Luminor, Laekumised, Laekumine, Pank, Pangast, Pangaliides, XML)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi