Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. märts 2025

Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?

Kontakti kaardil “E-arved” vahelehel on võimalik määrata e-arvete “Kanali eelistus“. Kui üritad muuta valikut, kuid see muutub tagasi “Vaikimisi” peale, siis kontrolli moodulis Üldine > Seadistused > “RIK päringu seadistused”.

Veendu, et ei ole märgitud “Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele” linnuke. Siis saad Kontakti kaardil kanali eelistust muuta.


Kui oled Kontaktide kaartidel kanali eelistused muutnud sobivaks ja aktiveerida valik “Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu hetkeseisule” uuesti, siis ei uuendata Kontaktidel kanali eelistuse valikut nendel konkreetsetel juhtudel:

– Kontakti kaardil on tühi väli “Reg.nr. 1”;
– Kontaktil on mitte-numbriline “Reg.nr. 1”;
– Kontaktil on 11 tähemärki pikk “Reg.nr. 1”;
– Kontakt on tüüpi “Eraisik“;
– Kontaktil on “Riik” täidetud, aga ei ole “EST” või “EE“. Kui lahter Riik on tühi, siis endiselt muudab.

 

 

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Äriregistri (RIK) päringu seadistamine

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi