Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 23. aprill 2024
Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?
Juhul, kui e-arved ei tule operaatori keskkonnast automaatselt Standard Books programmi, siis proovi kõigepealt uuendada andmebaasivõtit:
1. Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed.
2. Vajuta nupule -> “Võta andmebaasivõti”.
Ava moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused. Veendu, et EI OLE märgitud “Elektroonne andmevahetus peatatud“.
Vajadusel eemalda valik, salvesta seadistus ja seejärel kontrolli, kas teenus hakkas tööle.
Juhul, kui peale andmebaasivõtme uuendamist ikka e-arved ei saabu programmi, siis aktiveeri e-arvete teenus uuesti:
1. Ava moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused. Alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
2. Avanenud aknas näed, millised teenused on valitud. Eemalda märgitud linnukesed nendelt teenustelt, mis on peatunud.
Vajuta nupule “Muuda“.
3. Ava sama seadistus uuesti, alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
Avanenud aknas märgi linnukesed teenustele, mida reaalselt jääd kasutama ning vali oma operaator. Vajuta nupule “Muuda“.
E-arvete teenus on sellega taasaktiveeritud.
Kui nendest nõuannetest abi polnud, siis kirjuta info@excellent.ee
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi