Leia kiirelt!

Miks e-arvete saabumine Omnivast/Finbite on peatunud?Uuendatud 26. aprill 2021

Juhul, kui e-arved ei tule Omniva/Finbite keskkonnast automaatselt programmi, siis proovi kõigepealt uuendada andmebaasivõtit:
1. Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed
2. Vajuta nupule -> “Võta andmebaasivõti”.

Ava moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused. Veendu, et ei oleks märget “Elektroonne andmevahetus peatatud“.
Vajadusel eemalda ja seejärel kontrolli, kas teenus hakkas tööle.

Juhul, kui peale andmebaasivõtme uuendamist ikka e-arved ei saabu programmi, siis aktiveeri e-arvete teenus uuesti:
1. Ava moodul Üldine – Seadistused – E-teenuste seadistused. Alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda
2. Avanenud aknas näed, millised teenused on valitud. Vajuta nupule “Muuda“. E-arvete teenus on sellega taasaktiveeritud. 
 
Kui nendest nõuannetest abi polnud, siis kirjuta info@excellent.ee

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus