Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. märts 2024

Miks e-arvete saatmise teenus on peatunud?

Juhul, kui e-arved ei lähe Standard Books programmist automaatselt välja, siis
1. Proovi kõigepealt uuendada andmebaasivõtit. Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed. Vajuta nupule -> Võta andmebaasivõti

2. Ava moodul Üldine -> Seadistused -> E-teenuste seadistused. Veendu, et EI OLE märgitud “Elektroonne andmevahetus peatatud“. Vajadusel eemalda valik, salvesta seadistus ja seejärel kontrolli, kas teenus hakkas tööle.

3. Juhul, kui peale andmebaasivõtme uuendamist ikka e-arved ei lähe välja, siis aktiveeri e-arvete teenus uuesti:
3.1. Ava moodul Üldine -> Seadistused -> E-teenuste seadistused. Alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
3.2. Avanenud aknas näed, millised teenused on valitud. Eemalda märgitud linnukesed nendelt teenustelt, mis on peatunud.
Vajuta nupule “Muuda“.
3.3. Ava sama seadistus uuesti, alamkaardil “E-arve teenused” vajuta nupule Aktiveeri/Muuda.
3.4. Avanenud aknas märgi linnukesed teenustele, mida reaalselt jääd kasutama ning vali oma operaator. Vajuta nupule “Muuda“.
E-arvete teenus on sellega taasaktiveeritud.

Kui nendest nõuannetest abi polnud, siis võta ühendust Excellenti tugiliiniga info@excellent.ee või 669 1111

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi