Leia kiirelt!

Kuidas e-arvet uuesti saata?Uuendatud 29. detsember 2020

E-arve saadetakse programmist välja arve kinnitamise hetkel, mistõttu on oluline arve üle kontrollida enne kinnitamist.
Kui selgub, et saadetud e-arve sisestamisel on eksitud ja arve on jõudnud juba saajani, siis tuleb koostada kreeditarve (loe sellest SIIT).
Kui aga e-arve pole veel jõudnud saajani, siis on võimalik müügiarve korrigeerida ja saata uuesti. Kuna e-arve liigub Standard Books programmist vahepeal e-arve operaatori serverisse, siis tuleb veenduda, kas e-arve on operaatori keskkonnas ootel või juba saajani läinud.

1. Kui vale e-arve on näha sinu e-arve operaatori e-arvete portaalis, siis tuleb see kõigepealt sealt kustutada. See toiming sõltub sinu valitud operaatorist ja nende keskkonnast. Pöördu vajadusel oma operaatori esindaja poole.

2. Tee Standard Books programmis vajalikud parandused arve peal (näiteks saad muuta aadressi, firma nime, laekumistähtaega).

3. Arve kinnitamise hetkel tekib Standard Books programmis arve külge PDF fail. Kui oled parandanud arvet, tuleb vana PDF kustutada.  Ava arve peal paremas ülemises nurgas Kirjaklambri ikoon, aktiveeri pdf faili rida ja vali Kaart menüüst “Kustuta“.

4. E-arve uuesti saatmiseks vali arvel operatsioonide (hammasratta) menüüst “Saada e-arve uuesti“.

(e-arve uuesti saatmine, uuesti e-arve, kordus e-arve, e-arve koopia)

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus