Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. juuli 2024

Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?

Kui müügiarveid saadetakse e-arvetena, siis on võimalik nende arvete staatust jälgida arve peal, avades arvel operatsioonide menüüst valiku “Arve hetkeseis“. Kui arve on täidetud ebakorrektselt, siis aruandes on ka näha, et arve on operaatori poolt tagasi tulnud.

Et näha täpsemalt tagasi saatmise põhjust, saab kasutada Müügiarvete moodulis aruannet “Formaadi veaga e-arved“.
Määramisaknas vali periood, kuhu vahemikku saadetud arvete kp jääb. Käivita.
Kui aruandesse tuleb rohkem arveid, siis saad arve numbri järgi aruandes otsida.

Loe ka seda, kuidas kontrollida, kas e-arve on üldse Booksist välja saadetud: SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi

Kuhu liigub raamatupidamise valdkond ja kas tehisintellekt võtab raamatupidajate töö üle?

16. oktoober 2024

Excellent Business Forumil arutleti põhjalikult… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi