Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Miks e-arve ei jõua saaja internetipanka?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. juuli 2022

Miks e-arve ei jõua saaja internetipanka?

Kui e-arve on Standard Books programmist välja läinud, kuid ei jõua saajale internetipanka, siis tuleks üle kontrollida müügiarve laekumise tähtaeg. Ava arve ekraanile ja vaata üle väli “Laekumistähtaeg“, see ei tohi olla varasem kui e-arve saatmise kuupäev.

Kui soovid e-arvet uuesti saata, siis on 2 võimalust:
A) Muuda arvel Laekumistähtaega. Seda saad muuta ka kinnitatud arvel.
– Salvesta arve,
– vali operatsioonide menüüst “Saada e-arve uuesti“,
– kontrolli arve saajalt, kas arve jõudis internetpanka.

B) Teistesse kanalitesse on seda e-arvet siiski võimalik saata. Kui soovid e-arvena saata teise kanalisse, siis toimi nii:
– ava kliendi kaart (registris Kontaktid),
– vahelehel “E-arved” muuda Kanali eelistus,
– Salvesta kontakti kaart,
– ava müügiarve ja vali “Saada e-arve uuesti“.

 

(NB! E-arvena ei saadeta vaikimisi ettemaksuarveid, mis on tehtud müügitellimusest ning sularaha tasumistingimusega arveid.)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Majanduse ilmaennustus – kas äike või päike?

14. juuni 2024

Eesti majanduse hetkeolukorrast ja tulevikuväljavaadetest… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

11. juuni 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Muuda tootmis- ja müügiprotsessid tarkvara abil sujuvaks.

07. juuni 2024

Kiiresti muutuvas ärimaailmas on ettevõtete… Loe edasi