Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Finants> Aruanded> Miks INF3 aruandes ei ole näha klientidelt saadud ettemakseid?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 23. veebruar 2023

Miks INF3 aruandes ei ole näha klientidelt saadud ettemakseid?

INF3 aruanne on ülesehitatud Arvetele ja nende Laekumistele, kontrollides dokumentide peal INF3 objekti tunnuse olemasolu. Varasemad versioonid ei võimaldanud ettemaksude (Lekumised) kaasamist aruandesse. Selleks, et vanemad ettemaksu laekumised ilmuksid ka INF3 aruandesse tuleb käivitada hooldusfunktsioon:
moodul Müügiarved > Funktsioonid > Hooldused > Uuenda INF3 abriregistrite andmeid

Hoolduse määramisaknas vali periood (tavaliselt aasta), mille kohta soovid aruannet vaadata/esitada. Vajuta Käivita.
Hooldus lisab automaatselt INF maksete registrisse juurde ettemaksu laekumistelt saadud summad, kus on määratud INF3 objekt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi