Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Envoice> Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. veebruar 2024

Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?

Standard Booksis peab olema koostatud Tasumistingimuse kaart sama koodiga, mis on kasutusel e-arve operaatori keskkonnas. Näiteks, kui Envoice keskkonnas on loodud makseviis DK (deebet- ja krediitkaart), siis peab ka Booksis olema Tasumistingimuse kaart koodiga DK.

Deebet ja krediitkaardi makseviisi jaoks peab Tasumistingimuse kaardile märkima Tüüp = Sularaha. Lisaks on oluline sisestada “Netopäevi” = 0 (null).

Näide:

See tingimus kehtib kõikide e-arvete operaatorite puhul.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas kajastada kaardimakse laekumisi ja nende teenustasusid?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi