Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 08. detsember 2022

Miks on uue tarkvaraversiooni kasutuselevõtmisele eelnev prooviperiood vajalik?

Tarkvara vahetamise metoodika on koostatud eesmärgiga lihtsustada ja standardiseerida uue tarkvara kasutuselevõtu protsessi. Üks oluline osa versiooni uuendamise metoodikast on prooviperiood.

Rahvusvahelise HansaWorldi arendusosakonna poolt lisatakse uutesse versioonidesse täiendusi, mis tagavad tarkvara vastavuse uute riistvara-, operatsioonisüsteemide- ja arvutivõrgu standarditega. Lisaks klientide ettepanekud ja soovid, mis on kasulikud enamusele kasutajatele, sealhulgas vastavus seadusest tulenevatele nõuetele.

HansaWorldi tarkvara kasutatakse tuhandetes ettevõtetes, kus on erinevad tegevusvaldkonnad ja erinevad firmasisesed tööprotsessid. Sellest tulenevalt on ettevõtetel erinevad ootused ja soovid tarkvara funktsionaalsuse osas. See võib tingida olukorra, kus kõik täiendused ei pruugi sobida kõikidele kasutajatele. Ennetamaks ootamatuid tõrkeid klientide töös ja saamaks väärtusliku tagasisidet on versiooni uuendamise protseduuri üks osa prooviperioodi kasutamine.

Mis on uue versiooni prooviperioodi eesmärk?

1.Tutvustada kliendile uues versioonis tehtud täiendusi ja uusi funktsioone. Leida uute funktsioonide hulgast need, mis võimaldavad kliendi igapäevaseid tööprotsesse efektiivsemaks muuta. Võimalus julgelt proovida uusi funktsioone, sisestada näidisandmeid, kahjustamata reaalseid andmeid.

2.Saada tagasisidet uute funktsioonide ja võimaluste kohta, et neid veelgi täiendada ja muuta nende kasutamine sobivaks suuremale hulgale kasutajatele. Prooviperioodil on kliendil reaalselt võimalik anda oma panus arendusse, sest tagasiside on oluline.

3.Testimine kliendi arvutite, arvutivõrgu ja teiste riistvara seadmete ning uue versiooni vahel. Uus versioon vastab uute riistvara-, operatsioonisüsteemide- ja arvutivõrgu standarditele, kuid ühilduvust kõikide riistvara ja tarkvaradega ei ole võimalik testida, mistõttu tuleb eelnevalt veenduda uue versiooni sobivuses kliendi oma taristu seadistuste ja parameetritega.

4.Tagada andmete säilivus ja terviklikkus uute funktsioonide kasutuselevõtmisel. Võimalik kontrollida aruannete tulemusi. Välistab ja minimiseerib vajaduse versioonivahetuse käigus andmeid muuta või topelt sisestada.

5.Kasutajate koolitamine ja juhiste jagamine uue versiooni kasutamiseks. See annab igale kasutajatele kindlustunde uue versiooni kasutamiseks ja väldib eksimusi ebaõigest kasutamisest.

6.Kontrollida seoseid ja liideseid väliste süsteemidega, näiteks veebipood, ärianalüüsi-, kontserni- või muu tarkvaraga. Veenduda, et andmete vahetus toimiks soovitud viisil. Võimaldab eelnevalt planeerida ja viia sisse täiendused.

7.Veenduda vanemale versioonile loodud kliendispetsiifiliste erikohanduste (HAL) toimimine ka uue versiooniga.

8.Tuvastada võimalikud vead tarkvarakoodis ja kõrvaldada need enne reaalset kasutuselevõtmist.

Nõuanded lõppkasutajale testperioodi läbiviimiseks: PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi