Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Miks uue müügiarve koostamisel ilmub müügimees kontakti kaardilt, mitte sisestaja kood?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. veebruar 2025

Miks uue müügiarve koostamisel ilmub müügimees kontakti kaardilt, mitte sisestaja kood?

Kui koostad uut müügiarvet ja valid Kliendi, siis täidab programm lahtri “Müügimees” automaatselt, kasutades Kontakti kaardile märgitud müügimehe ehk isiku koodi (väli “Müügimees“). Kui Kontakti kaardil on väli “Müügimees” täitmata, siis kasutab programm müügiarve sisestaja ehk kasutaja koodi.

Kui sisestatakse uut Kontakti (kliendi või tarnija) kaarti, siis on Müügimees vaikimisi tühi. Kui moodulis Müügiarved on “Kontakti seadistused” seadistuses aktiveeritud valik “Muuda praegune kasutaja vaikimisi müügimeheks”, siis lisatakse automaatselt uue Kontakti kaardile “Müügimees” sisestaja kood. Eemalda see valik siin, kui soovid, et müügiarvetele ilmuks arve koostajat, mitte Kontakti kaardi koostaja.

Kõikide Kontaktide kaartidelt saad müügimehe eemaldada järgmiselt: loe SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi