Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. oktoober 2018

Mille poolest erineb online konsultatsiooni teenus tavapärasest konsultandi visiidist?

Online konsultatsiooni teenus on alternatiiv kliendi juures kohapeal teostatavale konsultatsioonile. Kui kohapeale kutsudes tuleb arvestada ka konsultandi transpordile kulunud ajaga, siis online ehk Interneti teel läbi viidavad toimingud viiakse läbi kontorist lahkumata. See võimaldab reageerida kriitilistele olukordadele kiiremini ning ei eelda pikalt ette broneeritud aega.

Online konsultatsiooni läbiviimiseks kasutatakse ekraanipildi jagamise tarkvara “TeamViewer”. TeamViewer on maailma juhtiv kaughalduse tarkvara, mida kasutavad ja usaldavad enamus juhtivaid IT tugiteenuste pakkujaid. Lisaks täielikult krüpteeritud ühendusele, on TeamVieweri kasutamise loogika ülesehitatud sarnaselt Eesti mobiil-ID lahendusele, nii et kasutamine toimub vaid mõlema osapoole kinnitusel. Kliendil on võimalik online konsultatsiooni kasutamiseks meie kodulehelt alla laadida spetsiaalne versioon, mille kasutamine ei eelda kliendi poolt TeamViewer litsentsi ostmist.

Kui olete edastanud meie tugiliinile soovi konsultandi abi kasutamiseks, hindab konsultant, kas teenust on võimalik teostada kiiresti online teel, või on tegemist keerukama toiminguga, mida on võimalik läbi viia vaid kliendi kontoris kohapeal. Enne kui konsultant saab alustada tööga, tuleb:

1. klient ja konsultant lepivad kokku sobiva vaba aja online konsultatsiooni läbiviimiseks. Planeeritav aeg ja töö maht kinnitatakse e-maili teel.

2. Klient laeb alla meie kodulehelt TeamViewer tarkvara ja käivitab. Ligipääs on võimalik ainult kliendi kinnitusel.

3. Klient edastab konsultandile ajutise ühenduse ID koodi ja parooli. Antud koodid kehtivad ühekordselt. Konsultant näeb kliendi arvuti ekraanipilti ja teostab kokkulepitud toimingud ja annab pärast ülevaate. Kliendil on võimalik kõik ekraanil reaalajas jälgida. Reaalajas on võimalik mõlemal osapoolel suhelda TeamVieweri sisseehitatud “vestluse” (chat) aknas.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi