Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügihaldus> Registrid> Tellimused> Müügitellimusest ei teki müügiarvet. Mis võib olla põhjuseks?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. detsember 2016

Müügitellimusest ei teki müügiarvet. Mis võib olla põhjuseks?

Müügitellimusest arve koostamiseks vali operatsioonide menüüst käsklus “Koosta arve”. Selleks peab Müügitellimus olema enne salvestatud. Tavaliselt peaks Tellimusest olema koostatud vähemalt üks kinnitatud Lähetus. Ekraanile avaneb uue arve aken.

Kui funktsiooni käivitamisel arvet ei koostatud, on võimalikud põhjused järgmised:
1. Tellimusel pole artikleid, mille kohta arvet esitada. Kui tellimusel pole laoartikleid, millele pole koostatud Lähetust, siis ka arvet ei koostata.

2. Tellimuse peal “Lähetustingimused” osal on täidetud Projekti kood. Sellisel juhul tuleb arve koostada Projektiarvestuse moodulis, kasutades hooldusfunktsiooni “Koosta projektiarved”.

3. Kliendi kaardil on märgitud valik “Ainult koondarved” (Tingimuste osal).

4. Kasutaja kuulub Kasutajagruppi, kellel on keelatud koostada tellimustest arveid. Kontrolli Üldises moodulis seadistust Kasutajagrupid.

5. Seadistuses “Numbriseeriad – Arved” puudub vastava perioodi numbriseeria. Kontrolli Müügiarvete moodulis vastavat seadistust.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi