Leia kiirelt!

Pangaväljavõtte importimisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Koosta käsitsi.”Uuendatud 10. mai 2022

Teade võib ilmuda, kui impordid pangast tehingute väljavõtet xml failina:
moodul Müügiarved (või Ostuarved või Finants) > Funktsioonid > Pangafail, SEPA

Importimisel võib ilmuda üks nendest teadetest:
* Kannet ei saanud koostada. Koosta käsitsi.
* Laekumist ei saanud koostada. Koosta käsitsi.
või
* Tasumist ei saanud koostada. Koosta käsitsi.

Kontrolli, et oleksid seadistatud kannete, tasumiste ja laekumiste dokumentide numbriseeriad:
1. Finants moodulis seadistus “Numbriseeriad – kanded“.
2. Ostuarved moodulis seadistus “Numbriseeriad – tasumised“.
3. Müügiarved moodulis seadistus “Numbriseeriad – laekumised“.

Kui oled numbriseeriad seadistanud, siis saad “Töötlemata kanded” registris (moodul Finants > Registrid) koostada käsitsi õige dokumendi.
Töötlemata kannete sirvimise aknas näed sama teadet. Märgi vastav rida ja vajuta sirvi aknas vastavale nupule, mida soovid koostada (Tasumine / Laekumine / Kanne / Väljamakse)

 

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus