Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Versiooni uuendamine> Programmi sisenedes ilmub aken “E-maili aadressi kinnitus on vajalik”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 24. november 2016

Programmi sisenedes ilmub aken “E-maili aadressi kinnitus on vajalik”

Aken ilmub seoses kasutaja valideerimise toiminguga. Seni, kuni valideerimine pole lõpule viidud, ilmub programmi sisenemisel meeldetuletus.

Kui sinu määratud e-mailile pole veel valideerimise linki saabunud, siis vajuta siin aknas valikule “Sulge“, et siseneda programmi ja jätkata tööd. Seda valikut saad kasutada kuni 5 päeva.

Kui sinu määratud e-mailile pole e-maili saabunud või oled kogemata e-maili kustutanud, siis saad siit aknast saata uuesti, vajutades valikule “Saada uus kinnitamise e-mail“.

Kui sa näed, et teates viidatud e-maili aadress on vale, ei kehti või soovid seda muuta, siis vajuta valikule “Muuda emaili aadressi“. Sisesta uus e-maili aadress ja vajuta “Salvesta”.

NB! E-maili aadress ei tohi sisaldada suuri tähti!

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi