Uuendatud 24. november 2016
Programmi sisenedes ilmub aken “E-maili aadressi kinnitus on vajalik”
Aken ilmub seoses kasutaja valideerimise toiminguga. Seni, kuni valideerimine pole lõpule viidud, ilmub programmi sisenemisel meeldetuletus.
Kui sinu määratud e-mailile pole veel valideerimise linki saabunud, siis vajuta siin aknas valikule “Sulge“, et siseneda programmi ja jätkata tööd. Seda valikut saad kasutada kuni 5 päeva.
Kui sinu määratud e-mailile pole e-maili saabunud või oled kogemata e-maili kustutanud, siis saad siit aknast saata uuesti, vajutades valikule “Saada uus kinnitamise e-mail“.
Kui sa näed, et teates viidatud e-maili aadress on vale, ei kehti või soovid seda muuta, siis vajuta valikule “Muuda emaili aadressi“. Sisesta uus e-maili aadress ja vajuta “Salvesta”.
NB! E-maili aadress ei tohi sisaldada suuri tähti!