Uuendatud 22. juuli 2025
Standard Booksi ikoon ja EXE käivitusfail on minu arvuti Dekstopilt kadunud?
Kui arvutisse paigaldatud viirusetõrje kustutab Standard Booksi ikooni töölaualt või programmi käivitusfaili (EXE-faili) arvutist, võib tegemist olla olukorraga, kus viirusetõrje peab programmi ekslikult ohuks (ehk tegu on nn. valepositiivse tuvastusega).
Sellisel juhul soovitame järgmisi samme:
-
Võta ühendust oma ettevõtte IT-tugiisiku või IT-hooldust pakkuva firmaga.
IT-spetsialist saab kontrollida olukorda ja teha vajalikud seadistused viirusetõrje tarkvaras turvaliselt.
-
Lisa Standard Booksi programmi kataloog/kaust viirusetõrje erandite nimekirja.
Tavaliselt asub Standard Books arvuti kõvakettal, näiteks: C:\Standard Books või C:\Program Files (x86)\HansaWorld\Books või sarnases asukohas. Erandi lisamine viirusetõrje tarkvarasse aitab vältida programmi failide eemaldamist tulevikus.
Näiteks, Telia Safe (F-Secure) viirusetõrjetarkvara kohta leiad juhised SIIT (1) ja SIIT (2) -
Taasta fail viirusetõrje garantiini nimekirjast, kui see sinna on juba sattunud.
Enamikel viirusetõrjeprogrammidel on selleks olemas spetsiaalne tööriist või menüü valik. Kuna igal viirusetõrjetarkvaral on see erinevas asukohas, siis sinu IT-spetsialist saab kontrollida ja teha õiged seadistused viirusetõrje tarkvaras.
Näiteks, Telia Safe (F-Secure) viirusetõrjetarkvara kohta leiad juhised SIIT -
Loo vajadusel uus otsetee Standard Booksi käivitusfailile (EXE) töölauale.
Kui ainult ikoon on Desktopilt kustunud, aga programmifail (.EXE) ise on alles, siis koosta otsetee (ingl. k. “shortcut“) uuesti oma arvuti töölauale.
-
Teavita oma viirusetõrje tarkvara tootjat, et tegemist on valepositiivsega.
Viirusetõrje tarkvarades on selleks olemas eraldi menüü valik või raporteerimise vahend. See aitab vältida sarnaseid juhtumeid tulevikus. Kuna igal viirusetõrje tarkvaral on see erinevas asukohas, siis sinu IT-spetsialist saab aidata teha õiged toimingud. Näiteks, Telia Safe (F-Secure) viirusetõrjetarkvara kohta leiad juhised SIIT
Kui vajad täpsemat abi, võta ühendust oma IT-spetsialistiga.
(antivirus, antiviirus, viirustõrje)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
TÖÖKOHA PROGRAMMI PAIGALDAMINE WINDOWS ARVUTIS (meie pilveteenuse kasutajale)
Kasutajale osteti uus arvuti, kuidas programmi vanast arvutist üle viia?