Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Tarnekinnituse fail on Telemast edastatud ja saabunud vastavasse kataloogi, kuid programmis näha ei ole?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. aprill 2022

Tarnekinnituse fail on Telemast edastatud ja saabunud vastavasse kataloogi, kuid programmis näha ei ole?

Kui dokument on importimata, siis saab impordi uuesti koostada järgmiselt:
– veendu, et sul on olemas ligipääs oma MyStandard keskkonnale;
– serverprogrammi kataloogi sees leia alamkataloog “Archive”;
– leia sealt konkreetse dokumendinumbri ja kuupäevaga fail;
– kopeeri see fail “xmlimport” kataloogi sisse.
Mõne hetke pärast impordib programm selle uuesti.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Enesejuhtimine digiajastul: aega on, kui fookus on paigas.

10. september 2025

Kui tihti mõtled puhkehetkel, et… Loe edasi

2025 NIPINURK

03. september 2025

Septembri nipinurk Seadistus… Loe edasi

Kui palju käsitööd saaks Standard Booksis tegelikult ära automatiseerida?

28. august 2025

Paljude ettevõttete töötajad… Loe edasi