Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Tarnekinnituse fail on Telemast edastatud ja saabunud vastavasse kataloogi, kuid programmis näha ei ole?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. aprill 2022

Tarnekinnituse fail on Telemast edastatud ja saabunud vastavasse kataloogi, kuid programmis näha ei ole?

Kui dokument on importimata, siis saab impordi uuesti koostada järgmiselt:
– veendu, et sul on olemas ligipääs oma MyStandard keskkonnale;
– serverprogrammi kataloogi sees leia alamkataloog “Archive”;
– leia sealt konkreetse dokumendinumbri ja kuupäevaga fail;
– kopeeri see fail “xmlimport” kataloogi sisse.
Mõne hetke pärast impordib programm selle uuesti.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi