Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?

Need Tarnija e-arved, millest on Ostuarve tekkinud, aga tarnija e-arve kaardil ei ole näha ostuarve numbrit ega Kinnitust, need saab kinnitada käsitsi.
Ava Tarnija e-arve ekraanile.
Kontrolli, kas ostuarve on tegelikult olemas. Seda näed Otseteede keskuses (4 noolega kujutis).
Kui on olemas, märgi tarnija e-arvel “OK”  ja Salvesta.

Kui tarnija e-arvel puudus ostuarve number, siis paraku tagant järgi seda tekitada ei ole võimalik.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi