Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Teated ekraanil> Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”

Moodul Ostuarved > Registrid > Tasumised.

Kui Tasumisest koostatud maksekorraldus ei ole korrektne (puudub saaja IBAN, Pankade seadistuses ei ole korrektne SWIFT kood vms.) muutub Tasumine sirvi aknas punaseks. Programm kontrollib tasumise saatmisel panka, kas selline IBAN on reaalselt eksisteeriv.

Kui tasumisel (või kontakti kaardil väljal IBAN) puudub saaja IBAN või IBAN on vale, siis “Saada panka” nupule vajutamisel programm hoiatab  “Puudub IBAN” või “Vale IBAN”  ja tasumist panka ei saadeta ning panga päringute järjekorda makset ei teki. Kui tasumisel puudub IBAN, aga kontaktikaardil on IBAN väli täidetud, siis saadetakse makse Kontakti kaardil märgitud IBAN kontole.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi