Avaleht> Kasutajatugi> Liidestamine> Andmete import> Tekstifaili ei saa importida, ilmub teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 17. veebruar 2022

Tekstifaili ei saa importida, ilmub teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata”

Kasutajal on võimalik programmi importida käsitsi tekstifaile, mis on sobivas formaadis. Importida saab kasutaja arvutis töökohas. Kui faili importimine ei õnnestu ja ilmub ekraanile teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata.” (või “Sule kõik aknad enne importi“), siis tuleb kontrollida:

1. Teised kasutajad ei tohi importimise ajal sisestada andmeid sinna registrisse, kuhu andmeid on soov importida. Ühelgi kasutajal ei tohi olla avatud salvestamata olekus akent.

2. Moodulis Üldine seadistuses “Valikulised võimalused” märgi valik “Luba importi mitme kasutaja korral“.

3. Kui eelnevad nõuanded ei aita, siis tuleb teha serverprogrammi restart (loe sellest SIIT).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi