Uuendatud 10. oktoober 2024
Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
Mõnikord võib Telemast saabuda ka ebakorrektsete andmetega tellimus. Et vigaste andmetega tellimus ei jääks importimata ning sul oleks võimalik tuvastada viga dokumendis, siis vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).
Programm teostab siia nö. vaheregistrisse saabunud tellimustele ka omapoolse kontrolli. Näiteks, kui kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli hinnad” (loe siit) või “Kontrolli artiklikoodi” (loe siit).
Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.
(vigaste müügitellimuste, vigased telema tellimused, vigased tellimused, tellimused ei ole saabunud, ei impordi tellimusi)