Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 10. oktoober 2024

Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?

Mõnikord võib Telemast saabuda ka ebakorrektsete andmetega tellimus. Et vigaste andmetega tellimus ei jääks importimata ning sul oleks võimalik tuvastada viga dokumendis, siis vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).

Programm teostab siia nö. vaheregistrisse saabunud tellimustele ka omapoolse kontrolli. Näiteks, kui kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli hinnad” (loe siit) või “Kontrolli artiklikoodi” (loe siit).

Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.


 

(vigaste müügitellimuste, vigased telema tellimused, vigased tellimused, tellimused ei ole saabunud, ei impordi tellimusi)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi

Kuhu liigub raamatupidamise valdkond ja kas tehisintellekt võtab raamatupidajate töö üle?

16. oktoober 2024

Excellent Business Forumil arutleti põhjalikult… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi