Leia kiirelt!

Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?Uuendatud 09. november 2021

Mõnikord võib Telemast saabuda ka ebakorrektsete andmetega tellimus. Et vigaste andmetega tellimus ei jääks importimata ning sul oleks võimalik tuvastada viga dokumendis, siis vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).

Programm teostab siia nö. vaheregistrisse saabunud tellimustele ka omapoolse kontrolli. Näiteks, kui kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli hinnad” (loe siit) või “Kontrolli artiklikoodi” (loe siit).

Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus